Waar ben je naar opzoek?

Bestellen en retourneren

Bestellen

Bestellen bij Lingerie Delia.nl is heel eenvoudig.
Volg de stappen uit het bestelproces. Uw bestelling wordt definitief op het moment dat de producten zijn betaald. Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd, Indien dit om een of andere reden niet lukt wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld via e-mail.
De verzending van uw bestelling loopt via PostNL. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden.

Als de bestelling niet in 1 keer goed gaat, bijvoorbeeld door het wegvallen van de internetverbinding of omdat er iets mis is gegaan tijdens het betalingsproces, dan wordt de bestelling niet gereserveerd.


Bezorgkosten

Voor verzendingen binnen Nederland brengen wij geen bezorgkosten in rekening vanaf € 50,-
Bij verzending onder de € 50,- berekenen wij € 3.50 verzendkosten.
Voor verzendingen naar België brengen wij geen bezorgkosten in rekening vanaf € 75,-
Bij verzending onder de € 50,- berekenen wij € 5.00 verzendkosten

 

Betaalmogelijkheden

Alle prijzen zijn inclusief btw en inclusief verzendkosten (vanaf € 50,-). Dit geldt alleen voor verzendingen binnen Nederland en België.

U kunt bij ons op de volgende wijze betalen:

1. iDEAL, veilig betalen met uw bankpas
2. Vooruitbetalen, zodra uw betaling ontvangen is versturen wij uw bestelling;

 

Zichttermijn en retournering

U heeft een bedenkperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, in originele verpakking geretourneerd worden. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Download hier het retourformulier >

De Lingerie Delia.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 10 werkdagen volgend op de dag waarop de consument hem ter herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Service en klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail (info@lingeriedelia.nl), reguliere post (Lingerie Delia, Dubbele-Buurt 17, 1441 CT, Purmerend aan ons door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen dagen na ontvangst van de retour beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

 

Op de hoogte blijven?

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief en ontvang trends, advies en de laatste nieuwtjes over Lingerie Delia. Ontvang de eerste keer ook een cadeaubon ter waarde van €10.

 

Voor meer informatie verwijzen wij naar onze privacy statement.

Onze merken

Adam
Anita
Aubade
Hanro
Les fruits du paradis
Marie Jo
Marlies Dekkers
Nuria Ferrer
Pretty You London
Prima Donna
Rodial

Ik heb een vraag!

De meest gestelde vragen hebben we op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Je kunt ons bellen of vul ons contactformulier in!